فصد خون شرق تهران
سئو
برزگران/a>
تبلیغات
طراحی سایت
خشکشویی
تصفیه آب
شیوه جدید کلاهبرداری یک بدهکار بزرگ بانکی

شیوه جدید کلاهبرداری یک بدهکار بزرگ بانکی

 آقای ع که یکی از بدهکاران بزرگ بانکی است، با بهره گیری از برخی شیوه ها همچنون خرید سهام، اقدام به اخذ تسهیلات کلان از برخی بانک ها کرده و اقساطش را پس نمی دهد.

به گزارش بانک مردم به نقل از تسنیم، بر اساس اسنادی که به دست آمده، آقای ع که یکی از بدهکاران بزرگ بانکی است، با بهره گیری از برخی شیوه های متقبلانه از جمله با ۲ کد ملی اقدام به کلاهبرداری و سودجویی از برخی بانک ها و شرکتها کرده است.

وی که به عنوان مدیرعامل یا عضو و رئیس هیات مدیره برخی شرکت های فولادی، سیمانی و غیره فعالیت داشته است، مقادیر قابل توجهی تسهیلات از برخی بانک های دولتی و خصوصی گرفته که معوق و مشکوک الوصول شدند و هم اکنون نام وی به عنوان یکی از بدهکاران بزرگ بانکی در بانک مرکزی مطرح است.

بر اساس این اسناد، نامبرده با سودجویی از نفوذ برخی مسئولان در دولت و مجلس، اقدام به خرید غیرقانونی سهام برخی شرکتها هم کرده است.

یکی از شیوه های متقلبانه وی برای اخذ تسهیلات کلان از بانک ها، خرید بخش کوچکی از سهام بانک ها یا شرکتهای زیر مجموعه بانک ها در بورس بوده تا از این طریق بانک ها را وادار به پرداخت تسهیلات کلان کند. در همین راستا از برخی بانک ها مبالغ زیادی گرفته که عمده این وام ها معوق شدند و همچنان در حال فشار به برخی بانک هاست تا تسهیلات کلان از آنها بگیرد که برخی از این بانک ها به دلیل استعلام منفی بانک مرکزی زیر بار این فشار نرفتند.

لازم به ذکر است که بخش زیادی از سهامداران شرکتهایی که این بدهکار بانکی، بخشی از سهام آن شرکتها را در اختیار دارد، از این فرد به مراجع قضایی شکایت کردند.

یک پیشنهاد برای شما:

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های ضروری با * مشخص شده است. *