فصد خون شرق تهران
سئو
برزگران/a>
تبلیغات
طراحی سایت
خشکشویی
تصفیه آب
وبسایتی برای خلاصه کردن مقالات طولانی

وبسایتی برای خلاصه کردن مقالات طولانی

معرفی وبسایتی برای خلاصه کردن مقالات طولانی

 

مقالات بلند اطلاعات جامعی از یک موضوع را ارائه می دهند. با مطالعه این مقالات میتوان برداشت های دقیق، مفید و عمیقی از آن موضوع داشت. با این حال گاهی خواندن یک مقاله ۵۰۰۰ کلمه ای ممکن است در توان شما نباشد یا حتی ساده‌تر، اصلا حوصله این کار را ندارید اما در عین حال دوست دارید بدانید که مقاله به طور کلی به چه چیزی اشاره داشته است.

خواندن مقالات بلنداینجاست که وبسایت TLDR می‌تواند به کمک‌تان بیاید. Too Long, Didn’t Read (خیلی طولانیست، نخواندم) یا به اختصار TLDR، می‌تواند مقالات بلند بالا را به شیوه‌ای استادانه برایتان خلاصه کند تا برای پی بردن به محتوای آن‌ها مجبور به مطالعه کاملشان نباشید.

روش کار

روش کار بسیار ساده است. فقط باید لینک مقاله را به این وبسایت داده یا متن بلند را در آن کپی پیست کنید تا خلاصه مقاله را تحویل بگیرید. TLDR انواع مقاله، نوشته‌های بلند، اسناد، صفحات اینترنتی و گزارشات علمی را برایتان خلاصه می‌کند، البته اگر به زبان انگلیسی نوشته شده باشند.

بسته به تجربه کاربران TLDR، هر قدر مقاله‌ی ورودی بلندتر و مفصل‌تر باشد خروجی بهتری از این وبسایت تحویل خواهید گرفت. البته TLDR توانایی خلاصه کردن متن‌های کوتاه را هم دارد، اما در این حالت نتیجه چندان مطلوبی را در اختیارتان نمی‌گذارد.

نکته بعد این که TLDR در مقایسه با متن‌های روایت‌گونه، با گزارشات خبری رابطه بهتری دارد.

در هر صورت مسلم است که TLDR به هیچ عنوان نمی‌تواند جایگزین مطالعه کامل مقالات باشد، اما در بسیاری از مواقع می‌تواند با خلاصه کردن مقالات ایده‌ای کلی از فضای نوشته در اختیارتان بگذارد که می‌تواند برای بعضی افراد کاربردی باشد.

یک پیشنهاد برای شما:

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های ضروری با * مشخص شده است. *