فصد خون شرق تهران
سئو
برزگران/a>
تبلیغات
طراحی سایت
خشکشویی
تصفیه آب
مراکز عرضه کالاهای اساسی در البرز فعالیت می‌کنند

مراکز عرضه کالاهای اساسی در البرز فعالیت می‌کنند

به گزارش خبرنگار مهر، عزیزاله شهبازی ظهر امروز در جلسه ستاد استانی مبارزه با کرونا، ضمن قدردانی از همراهی مجموعه استان برای پیشگیری از شیوع این ویروس و درمان این بیماری، افزود: بر اساس گزارش رئیس دانشگاه علوم پزشکی، در سایه این همراهی‌ها و اهتمام ویژه که با بسیج مجموعه استان طبق تأکیدات دکتر روحانی به عنوان رئیس ستاد ملی مبارزه با کرونا صورت گرفته؛ همه چیز در البرز برای مقابله با شیوع، تحت کنترل است.

وی ادامه داد: پس از فرمان مقام معظم رهبری نیز تمامی نیروهای نظامی، انتظامی، بسیج و سپاه پاسداران البرز با جدیت بیشتری وارد عمل شده اند و انصافاً همراهی بسیار خوبی داشته اند.

استانداری البرز با تاکید بر اینکه توقف شیوع کرونا علاوه بر تلاش مسئولان به یاری مردم نیاز دارد، گفت: در کنار مردم هستیم و با تمام توان برای شکستن زنجیره شیوع کرونا ویروس تلاش می‌کنیم.

شهبازی اضافه کرد: البرز نشینان به مهمان نوازی شهره اند ولی از مهمانان عزیز عاجزانه درخواست دارم در راه ریشه کن شدن کرونا، همراه ما باشند و در این شرایط به البرز سفر و تردد نکنند.

وی گفت: با هم افزایی اصناف البرز نیز تردد مردم به مراکز خرید و فروشگاه‌ها محدود می‌شود ولی مراکز عرضه کالاهای اساسی مردم به صورت تمام وقت خدمات ارائه می‌دهند.

یک پیشنهاد برای شما:

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های ضروری با * مشخص شده است. *