فصد خون شرق تهران
سئو
برزگران/a>
تبلیغات
طراحی سایت
خشکشویی
تصفیه آب
همه ظرفیت‌های دادگستری استان البرز در مسیر حمایت از تولیدکنندگان

همه ظرفیت‌های دادگستری استان البرز در مسیر حمایت از تولیدکنندگان

حسین فاضلی هریکندی ، رئیس کل دادگستری استان البرز ، گفت: با توجه به شعار سال جدید و سال قبل ، حمایت از واحدهای تولیدی به عنوان یکی از اولویت های مهم دادگستری استان مورد پیگیری قرار دارد.

رئیس کل دادگستری استان البرز، افزود: در سال گذشته و در سال جدید با تکیه بر سیاست‌های کلی قوه قضائیه و برنامه های ابلاغی آیت الله رئیسی ، در نشست های متعدد برگزار شده در استان که در یک سال اخیر به بیش از ۱۰۰ مورد می‌رسد علاوه بر بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و بنگاه‌های اقتصادی بر حمایت از این صنایع توسط روسای دادگستری و دادستان‌های استان تاکید شده است.

عالی ترین مقام قضایی استان البرز انتخاب اولین محور از محورهای هشت گانه برنامه‌های عملیاتی تحول قضایی دادگستری در زمینه اقتصادی را نمودی از اولویت این حوزه در دادگستری استان برشمرد و متذکر شد: شرایط کلی کشور و منطقه و فشارهای استکبار جهانی ایجاب می‌کند دادگستری استان البرز به منظور حمایت از ادامه فعالیت‌های تولیدی و حفظ اشتغال در راستای منویات مقام معظم رهبری و دستورات رئیس قوه قضائیه ورود جدی و بدون تعلل در این حوزه داشته باشد.

وی اضافه کرد: تشکیل شوراهای مشورتی متعدد، ایجاد کارنامه قضایی ۳۵۰۰ بنگاه اقتصادی استان، تشکیل شورای حل اختلاف ویژه امور اقتصادی و بازرگانی، پیگیری حل مشکلات چندین ساله شهرک‌های صنعتی اشتهارد، حل مشکلات منطقه ویژه اقتصادی پیام، ایجاد تعامل و تفاهم‌نامه با اتاق اصناف استان البرز و دسته‌بندی پرونده‌های بنگاه‌های اقتصادی و صدور دستورالعمل ممانعت از تعطیلی واحدهای تولیدی از جمله مصادیق ورود دستگاه قضایی استان در ماه‌های اخیر برای کمک به ادامه حیات واحدهای تولیدی و رونق تولید است.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان البرز با اشاره به بازدیدهای مکرر مسئولان قضایی از واحدهای صنعتی استان بیان کرد: شهرک صنعتی دارویی برکت به عنوان یکی از واحدهای زیرمجموعه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، در صورت راه اندازی کامل سهم مهمی از تولید داروی کشور را به خود اختصاص خواهد داد و سرمایه گذاری خوبی از سوی شرکتهای خارجی و داخلی در این مجموعه صورت گرفته و در حال اجراست.

فاضلی هریکندی تصریح کرد: دستگاه قضایی استان این آمادگی را دارد از همه ظرفیت های خود به منظور برطرف کردن مشکلات بنگاه های اقتصادی استفاده کند.

وی از بخش‌های مختلف مجموعه برکت دیدار کرد و با توجه به وجود برخی مشکلات که می‌تواند در فعالیت بخشی از این مجموعه ایجاد اخلال کند دستورات قضایی به منظور تسریع در رسیدگی و برطرف شدن آن‌ها را صادر کرد.

یک پیشنهاد برای شما:

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های ضروری با * مشخص شده است. *