فصد خون شرق تهران
سئو
برزگران/a>
تبلیغات
طراحی سایت
خشکشویی
تصفیه آب
۱۵ واحد صنفی متخلف در البرز پلمب شد

۱۵ واحد صنفی متخلف در البرز پلمب شد

سرهنگ نور محمد فتحی زاده  روز دوشنبه  اظهار داشت : برابر مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا ، فعالیت کلیه واحدهای صنفی غیر ضروری با محدودیت روبرو شده و باید تعطیل شوند.

وی افزود: اکنون هیچ گونه محدودیتی در ارایه خدمات و کالاهای ضروری به مردم و تامین مایحتاج آن ها وجود ندارد و  ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی بازدید از اماکن تجاری و واحدهای صنفی را در دستور کار خود قرار داده و از تعداد ۸۴۳ واحد صنفی فعال به صورت محسوس و نامحسوس از ابتدای سال جدید بازدید کرد.
این مقام انتظامی تصریح کرد: در این بازدید ها برای ۴۳ واحد صنفی متخلف اخطاریه پلمب صادر، ۱۵ واحد صنفی متخلف پلمب و ۵۶ مورد نیز تعهد کتبی صادر شد .
فتحی زاده  اظهار داشت:در بازدید از تعدادی از این واحدهای صنفی نیز ۲ هزار و ۳۳۰ قرص غیر مجاز، ۲۸ هزار عدد دستکش ، ۲۰۰ بطری الکل و ۸۰۰ عدد ماسک احتکارشده کشف شد.

وی یادآورشد : ماموران  نظارت صنوف  بویژه عدم فعالیت واحدهای صنفی از جمله چایخانه ها و قلیان سراها، تالارها، آرایشگاه ها، باشگاههای بدنسازی، فروشگاه های لوازم ارایشی و بهداشتی دردستورکارقرار دادند.
وی با بیان این که نظارت بر اماکن عمومی به ویژه مراکز اقامتی و پذیرایی با شدت ادامه دارد گفت : با هنجارشکنان برابر قانون برخورد خواهد شد.

یک پیشنهاد برای شما:

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های ضروری با * مشخص شده است. *