فصد خون شرق تهران
سئو
برزگران/a>
تبلیغات
طراحی سایت
خشکشویی
تصفیه آب
آماده‌باش دستگاه‌های البرز برای پیشگیری از آتش‌سوزی مراتع

آماده‌باش دستگاه‌های البرز برای پیشگیری از آتش‌سوزی مراتع

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز  از آماده‌باش دستگاه‌های استان برای پیشگیری از وقوع آتش‌سوزی در مراتع استان خبر داد.

محمدرضا فلاح نژاد در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه بارش‌های سال گذشته و امسال موجب رشد انبوه گیاهان در مراتع استان شده است گفت: با گرم شدن هوا و خشک شدن این مراتع احتمال وقوع آتش‌سوزی در این مراتع افزایش یافته است.

فلاح نژاد افزود: در مدت اخیر هم شاهد وقوع چند مورد آتش سوزی در مراتع استان بودیم که با تلاش عوامل خدماتی این آتش‌سوزی‌ها مهار شد.

وی با بیان اینکه عامل عمده این آتش‌سوزی‌ها انسان است افزود: از شهروندان درخواست می‌شود در صورت حضور در مراتع از رها کردن بطری آب معدنی، اشیا براق، آتش و ته سیگار روشن خودداری کنند.

فلاح نژاد در ادامه تصریح کرد: اداره کل مدیریت بحران استانداری البرز برای پیشگیری از وقوع آتش‌سوزی در مراتع استان هشدارهای لازم را به فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان اعلام کرده تا این دستگاه‌ها در حالت آماده‌باش قرار بگیرند.

وی در پایان گفت: روز گذشته هم یک جلسه برای بررسی این موضوع در استانداری البرز تشکیل و همه موارد لازم در قالب یک صورتجلسه به دستگاه‌های دخیل ابلاغ شد.

یک پیشنهاد برای شما:

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های ضروری با * مشخص شده است. *