فصد خون شرق تهران
سئو
برزگران/a>
تبلیغات
طراحی سایت
خشکشویی
تصفیه آب
توسعه اقتصادی البرز در گرو ارایه راهکارهای کارشناسی است

توسعه اقتصادی البرز در گرو ارایه راهکارهای کارشناسی است

جهانگیر شاهمرادی در آیین تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید اتاق بازرگانی استان البرز با بیان نیاز امروز ما در حوزه اقتصادی بیان مشکل و نقد نیست، افزود : امروز نقدهایی که وجود دارد خود دولتی‌ها نیز از آن آگاه هستند اما مهم  ارایه راهکارهای کارشناسی برای برون رفت از آن است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز با اشاره به اینکه بخش عمده بهبود فضای کسب و کار به بخش خصوص بر می‌گردد، بیان کرد: نباید اجازه دهیم بخش خصوصی نیز دچار بروکراسی اداری شود.

شاهمرادی با اشاره به اینکه  نباید بگذارید اتاق بازرگانی دولتی شود و دولت تنها باید نقش حمایتی در این راستا داشته باشد، عنوان کرد: پنجره واحد یکی از اتفاق‌های خوبی است که با توجه به ظرفیت‌های اقتصادی استان  باید انجام شود و زیر ساخت‌های الکترونیکی و اینترنتی آن نیز فراهم شده است.

وی با بیان اینکه ظرفیت‌های بسیار خوبی در استان البرز وجود دارد، تصریح کرد: بسیاری از فعالیت‌های اقتصادی که دولت انجام می‌دهد قابلیت صد در صدی اجرای آن توسط بخش خصوصی فراهم است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز با اشاره به این وضعیت و ظرفیت‌های اقتصادی در استان البرز متمایز با تمام کشور است، خاطرنشان کرد: استان البرز مهد تولید کنندگان و فعالان بزرگ اقتصادی است.

وی  گفت: زیرساخت‌های نمایشگاه بین‌المللی استان البرز فراهم شده است و مابقی کار بر عهده بخش خصوصی و در راس آن اتاق بازرگانی است.

شاهمرادی با عنوان اینکه اتاق بازرگانی استان در همه عرصه‌ها پیشتاز است، گفت: اکنون ۸۰۰ نفر از تولید کنندگانی که در استان البرز فعالیت می‌کنند کارت بازرگانی‌شان در تهران است، اما باید حضور بیشتری در اتاق بازرگانی استان البرز داشته باشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز با اشاره به تلاش برای صادرات و تولید محصولات باکیفیت، گفت: زیر ساخت‌های نمایشگاه بین المللی استان البرز فراهم شده است و مابقی کار بر عهده بخش خصوصی و در راس آن اتاق بازرگانی استان است.

استان البرز سه هزارو ۵۰۰ واحد تولیدی و صنعتی دارد

یک پیشنهاد برای شما:

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های ضروری با * مشخص شده است. *