فصد خون شرق تهران
سئو
برزگران/a>
تبلیغات
طراحی سایت
خشکشویی
تصفیه آب
راه‌اندازی «مراکز مثبت زندگی» توسط بهزیستی البرز

راه‌اندازی «مراکز مثبت زندگی» توسط بهزیستی البرز

اسدلله حیدری، مدیرکل بهزیستی استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت : به استناد بند ۴ ماده ۲۶ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت تاسیس مراکز خدمات بهزیستی(مثبت زندگی) در دستور کار بهزیستی قرار گرفت.

مدیرکل بهزیستی استان گفت: مراکز مثبت زندگی با هدف تسهیل و تسریع در خدمات بهزیستی و همچنین توزیع کامل و صحیح خدمات سازمان به آحاد جامعه راه اندازی گردیده است.

وی افزود: این مراکز که بر پایه IT و دولت الکترونیک می‌باشند قرار است ۲۲ خدمت از سطح اولیه خدمات سازمان بهزیستی در حیطه توانبخشی، اجتماعی و پیشگیری را روی بستر الکترونیک در سطح جامعه ارائه نمایند.

حیدری با اشاره به جهش اشتغال از طریق راه اندازی این مراکز افزود: با راه اندازی هر مراکز حداقل ۵ فرصت شغلی جدید در جامعه ایجاد می‌شود و جوانان تحصیلکرده در رشته‌های مددکاری اجتماعی و رشته‌های مرتبط درج شده در دستورالعمل که جویای کار می‌باشند می‌توانند از این فرصت پیش آمده نهایت استفاده را ببرند.

وی با بیان اینکه روز گذشته فراخوان برای ثبت درخواست افراد برای تاسیس این مراکز اعلام شده گفت: متقاضیان حقیقی و حقوقی واجد شرایط می‌توانند از امروز به مدت ۱۵ روز با مراجعه به سامانه صدور مجوز سازمان بهزیستی به آدرس http://centers.behzisti.net/register درخواست‌های خود را برای صدور مجوز ثبت نمایند و لازم به ذکر است بابت هر نوع فعالیت و خدمتی که انجام می‌شود یارانه لازم به مراکز پرداخت خواهد شد.

مدیرکل بهزیستی استان البرز درخصوص نحوه فعالیت مراکز مثبت زندگی گفت: محور فعالیت مراکز مثبت زندگی یا مراکز خدمات بهزیستی خانواده‌ها خواهند بود و پرونده‌های مددکاری اجتماعی خانوار به صورت الکترونیکی برای تمام مددجویان مستمری بگیر اداره کل بهزیستی در این مراکز شکل خواهد گرفت که این امر باعت خواهد شد که مددجویان ما دسترسی سهل تر و سریع تری به خدمات داشته باشند و دیگر نیاز نباشد که برای دریافت خدمات به ادارات بهزیستی شهرستان مراجعه نمایند.

وی تصریح کرد : بعد از ثبت در خواست افراد مراحل اداری و بررسی صلاحیت اشخاص توسط مراجع ذی صلاح انجام خواهد شد و چنانچه مطابق قانون شرایط لازم برای افراد احراز شود سایر مراحل اداری صورت خواهد گرفت.

یک پیشنهاد برای شما:

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های ضروری با * مشخص شده است. *