فصد خون شرق تهران
سئو
برزگران/a>
تبلیغات
طراحی سایت
خشکشویی
تصفیه آب
راه اندازی ۴۷۰ مرکز مجازی اوقات فراغت در استان البرز

راه اندازی ۴۷۰ مرکز مجازی اوقات فراغت در استان البرز

رئیس اداره فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز از راه اندازی ۴۷۰ مرکز مجازی اوقات فراغت در استان اابرز خبرداد و گفت:جشنواره ترنج برای کشف و شکوفایی استعداد دانش آموزان برگزار می‌شود.

جواد محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، در خصوص نحوه اجرای‌های ویژه اوقات فراغت و تابستانه ویژه دانش آموزان استان البرز، اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در راستای برنامه ریزی اوقات فراغت جلسات متعددی با حوزه ورزش و جوانان در قالب کمیسیون اوقات فراغت برگزار شد.

وی با بیان اینکه با فعالیت گسترده شبکه شاد تولیدات در زمینه‌های مختلف در آنجا بارگذاری شد، افزود: تاکنون ۴۳۰ کلیپ با موضوعات مختلف و در قالب انجمن‌های ۲۲گانه کانون‌ها تولید شده است.

رئیس اداره فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز با اشاره به اینکه شیوه نامه اوقات فراغتی که ابلاغ شد نیز همین فعالیت‌هایی که ما در حال انجام آن بودیم، بیان کرد: اکنون فعالیت‌ها و برگزاری کلاس‌های حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ۳۰ کانون و دارالقرآن در استان البرز برگزاری می‌شود.

محمدی از راه اندازی ۴۷۰ مرکز مجازی اوقات فراغت در استان البرز خبر داد و تصریح کرد: افراد در این مراکز مجازی عضو شده و از تولیدات ساخته شده بهره مند می‌شوند.

وی استعداد یابی و شکوفایی را یکی از برنامه‌های اولویت دار آموزش و پرورش در بخش فرهنگی عنوان و خاطرنشان کرد: در این راستا امسال با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان جشنواره مشترکی با عنوان ترنج برای تحقق این موضوع برگزار می‌کنیم.

یک پیشنهاد برای شما:

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های ضروری با * مشخص شده است. *