فصد خون شرق تهران
سئو
برزگران/a>
تبلیغات
طراحی سایت
خشکشویی
تصفیه آب
طرح الکترونیکی ترخیص وسایل نقلیه توقیفی در البرز اجرایی نشده است/ کاهش تصادفات فوتی و جرحی در ایام فروردین

طرح الکترونیکی ترخیص وسایل نقلیه توقیفی در البرز اجرایی نشده است/ کاهش تصادفات فوتی و جرحی در ایام فروردین

سرهنگ غلامعلی شرق با اشاره به اینکه طرح الکترونیکی کردن ترخیص خودرو و موتورسیکلت های توقیف شده در استان البرز تاکنون اجرایی نشده است، اظهار داشت: ترخیص خودرو در استان کماکان از طریق پلیس راهور انجام می شود.

وی افزود: مراحل اداری ترخیص هر وسیله نقلیه که با هر عنوان و دلیلی توسط یگان انتظامی، آگاهی، راهنمایی و رانندگی و پلیس راه، توقیف شده باشد با ارائه مدارک لازم در اداره ستاد ترخیص واقع در میدان طالقانی انجام می شود.

سرهنگ شرق تصریح کرد: در حال حاضر پیگیر راه اندازی و ترخیص خودرو از طریق طرح الکترونیکی در پلیس +۱۰ هستیم اما فعلا زیر ساخت آماده نیست و با فراهم شدن این امکان، اطلاع رسانی خواهیم کرد.

رئیس پلیس راهور البرز در ارتباط با تعداد توقیف وسایل نقلیه در ایام نوروز گفت: با توجه به شرایط شیوع کرونا به منظور رعایت حال مردم، توقیف وسایل نقلیه را به حداقل ممکن رساندیم که از تجمع شهروندان برای ترخیص جلوگیری شود.

سرهنگ شرق در مورد طرح الکترونیکی ترخیص خودرو، توضیح داد: با اجرایی شدن این طرح، از تجمع و حضور فیزیکی مردم در واحد ترخیص جلوگیری می شود لذا مراحل اداری و دریافت و بررسی مدارک در مراکز پلیس +۱۰ صورت گرفته و در نهایت ترخیص توسط پلیس راهور و بدون حضور شهروند به این واحد، انجام می شود.

رئیس پلیس راهور البرز با تاکید بر مدیریت توقیف و ترخیص خودرو، اضافه کرد: با اجرای این طرح چنانچه در بین وسایل نقلیه توقیف شده به صورت موردی نیاز به مراجعه حضوری باشد، باید مالک وسیله نقلیه با ارائه اسناد و مدارک قانونی به واحد پلیس راهور، پیگیر ترخیص باشد.

سرهنگ شرق در ادامه گفت و گو با خبرنگار ایلنا به آمار تصادفات استان البرز نیز اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال تا روز سه‌شنبه ۲۵ فروردین ماه نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، ۶۷ درصد از تصادفات فوتی و ۲۹ درصد از تصادفات جرحی، کاهش یافت.

وی افزود: در مجموع تصادفات فوتی، جرحی و خسارتی نیز نسبت به ۲۵ روز ابتدای سال ۹۸، کاهش ۴۱ درصدی گزارش شد.

رئیس پلیس راهور البرز در ارتباط با تعداد فوت شدگان تصادفات سال جاری، عنوان کرد: متاسفانه در این مدت ۳ نفر در اشتهارد، کرج و چهارباغ دچار حادثه رانندگی منجربه فوت شدند که هر ۳ نفر موتورسوار بودند.

سرهنگ شرق در پایان هشدار داد: با توجه به مساعد بودن شرایط جوی، تردد موتورسواران در سطح معابر بیشتر خواهد شد لذا توصیه می شود حتما از کلاه ایمنی استفاده کرده و با سرعت مطمئنه و رعایت ضوابط رانندگی حرکت کنند که آمار تصادفات در سال جاری به حداقل ممکن کاهش پیدا کند.

یک پیشنهاد برای شما:

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های ضروری با * مشخص شده است. *