فصد خون شرق تهران
سئو
برزگران/a>
تبلیغات
طراحی سایت
خشکشویی
تصفیه آب
فرمانده سپاه البرز :۵۰ هزار پک غذایی در اولین مرحله رزمایش مؤمنانه البرز اهدا شد

فرمانده سپاه البرز :۵۰ هزار پک غذایی در اولین مرحله رزمایش مؤمنانه البرز اهدا شد

سردار سیدیوسف مولایی در اولین مرحله همایش رزمایش مومنانه که عصر امروز در مصلی کرج برگزار شد، اظهارداشت: طی ۶۰ روز گذشته ملت ایران برای شکست ویروس کرونا و مقابله با شیوع آن تلاش‌های فراوانی را انجام داده‌اند.

وی افزود: رزمایش مواسات و همدلی مومنانه در راستای جلب نظر خداوند تعالی است.

فرمانده سپاه استان البرز با بیان اینکه سپاه پاسداران و بسیج به همراه گروه‌های جهادی، هیئت‌های مذهبی و سازمان‌های مردم نهاد و دیگر دستگاه‌های اجرایی و نهادهای حمایتی و دولتی و غیردولتی در این مورد مشارکت داشتند، بیان کرد: اولین بخش این رزمایش در استان البرز  امروز به اجرا درآمد.

سردار مولایی با بیان اینکه در کمک به مستمندان و اقشار کم‌برخوردار و آسیب‌پذیر همه باید دست به دست هم بدهیم، عنوان کرد: برخی از هم‌وطنان بر اثر شیوع بیماری کرونا و اخلال در کسب‌وکارشان دچار آسیب‌هایی در تامین معیشت خود شده‌اند.

وی با بیان اینکه این اقلام و هدایا با رعایت کرامت و تکریم به افراد تحویل داده می‌شود، گفت: حتی برای اینکه برخی افراد تمایل نشان دادند این اقلام به درب منازل آن‌ها ارسال نمی‌شود و خودشان برای تحویل آن مراجعه می‌کنند و حفظ کرامت به عنوان ریشه اصلی این فعالیت‌ها است.

فرمانده سپاه استان البرز با بیان اینکه در رزمایش امروز ۵۰ هزار پک غذایی آماده شده است که تحویل خانواده‌ها می‌شود، تصریح کرد: در مراحل بعدی تلاش می‌کنیم میزان کمک‌ها بامشارکت و همیاری خیرین افزایش یابد.

وی  با تقدیر از خیرین، خاطرنشان کرد: پیشنهاد می‌کنم کسانی که قصد دارند در ماه مبارک رمضان افطاری بدهند، برای کمک به خانواده‌های نیازمند به دست آن‌ها برسانند و به افرادی که می شناسند کمک کنند.

یک پیشنهاد برای شما:

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های ضروری با * مشخص شده است. *