فصد خون شرق تهران
سئو
برزگران/a>
تبلیغات
طراحی سایت
خشکشویی
تصفیه آب
مشکلات شهرستان های البرز بررسی شود

مشکلات شهرستان های البرز بررسی شود

نورمحمد فردی روز یکشنبه در حاشیه نشست با فرمانداران استان البرز افزود: تمام مدیران و فرمانداران هر سال  بر اساس شاخص‌های سازمانی مورد ارزیابی قرار می گیرند  و حداقل کسانی که ۸۵ امتیاز را کسب می‌کنند عملکرد آن ها رضایت بخش است و کمتر از این باید مورد تذکر قرار گیرد و در صورت عدم توجه قطعا جابجا خواهند شد.

وی ادامه داد: فرمانداران در قلمرو و ماموریت خویش به عنوان نماینده عالی دولت مسوولیت اجرایی سیاست‌های عمومی دولت را به عهده دارند و مسوول برقراری حفظ نظم و امنیت هستند و یکی دیگر از وظایف فرمانداران پیش‌بینی و پیشگیری معضلات امنیتی، اجتماعی و سیاسی می باشند و باید اولویت ها را احصا و  برای حل آنها اقدام کنند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار البرز گفت: نظارت و بازرسی از دیگر دستگاه ها اعم از ادارات، سازمان ها و شرکت های دولتی که به نحوی از بودجه دولت استفاده می کنند به عهده فرمانداران است.
فردی اظهار داشت: برابر آخرین اصلاحات در خصوص وظایف فرمانداران و طبق مصوبه شورای عالی اداری کشور و در اجرای مفاد تبصره ۳۱ قانون برنامه دوم توسعه، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در حدود  ۴۰ ماده و تبصره در مورد وظایف فرمانداران تصویب و تعریف شده  که باید  این مصوبات مبنای کار فرمانداران می باشد.
وی تاکید کرد: برگزاری جلسات مختلف شهرستان ها  از جمله شورای تامین، شورای اداری، کمیته برنامه‌ریزی،  شورای آموزش و پرورش و کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری  بر اساس جدول زمانی با حضور فرماندار و عضویت  تمام مسوولان ادارات ذی ربط برگزار شود.
فردی گفت: حدود و اختیارات فرمانداران بسیار گسترده است  به طوری که عزل و نصب مدیران دستگاه‌های دولتی در شهرستان ها توسط مدیران کل  و با هماهنگی فرمانداران صورت می‌گیرد.
وی افزود: تصمیم گرفته شد در هر نشست  فرمانداران قبلا مسایل و مشکلات مناطق جمع‌بندی و برحسب مورد مدیران کل در نشست دعوت تا پاسخگوی سوالات و مشکلات مناطق باشند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار البرز یاد آورشد:  بر اساس برنامه ریزی های انجام شده نشست دوره ای فرمانداران با حضور استاندار استان،  معاونان، مشاوران و مدیران کل ذیربط در محل استانداری برگزار شد و هدف از تشکیل نشست دوره ای فرمانداران بررسی آخرین رویدادهای سیاسی، امنیتی و اجتماعی و همچنین بررسی مشکلات اقتصادی،  عمرانی استان بوده است.
استان البرز با سه میلیون نفر جمعیت دارای ۶ شهرستان ساوجبلاغ ، نظرآباد، کرج ، طالقان، اشتهارد و فردیس است.

یک پیشنهاد برای شما:

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های ضروری با * مشخص شده است. *