فصد خون شرق تهران
سئو
برزگران/a>
تبلیغات
طراحی سایت
خشکشویی
تصفیه آب
هجوم سوسک های سیاه به استان البرز

هجوم سوسک های سیاه به استان البرز

فردین حکیمی افزود: این سوسک ها برای سلامتی خطری نداشته و به هیچ وجه نیازی به مبارزه شیمیایی یا استفاده از سم با این حشرات نیست.

این حشره شب فعال بوده و به سمت نور جذب می‌شود لذا با ایجاد موانع فیزیکی و خاموش کردن نورهای اضافی از ورود این حشره به داخل اماکن مسکونی جلوگیری شود.

وی اظهار داشت: تاکید محیط زیست عدم استفاده از عوامل شیمیایی و استفاده از روش های بیولوژیک است.

حکیمی تاکید کرد: استفاده از سم برای مقابله با این حشرات و سوسک‌ها، چرخه زیست محیطی را نابود خواهد کرد و می تواند اثرات مخرب دیگری را نیز به همراه داشته باشد

وی گفت: کاهش استفاده از سم و کود و کمک به چرخه اکولوژیکی حیوانات از موضوعاتی است که از نظرمحیط زیست دارای اهمیت است و در صورت بی‌توجهی به آن، با اتفاقاتی از این قبیل مواجه خواهیم شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست البرز افزود: سوسک ها علاوه بر اینکه برای محیط زیست مفید هستند هیچ گونه خطری برای سلامتی انسان ندارند.

وی بیان داشت: این نوع سوسک ها بطور کلی به عنوان حشرات مفید برای کشاورزی محسوب می شود و از آنها برای مبارزه بیولوژیکی علیه آفات استفاده می شود.

وی گفت:‌ در روزهای اخیر این نوع سوسک در مزارع و اراضی طبیعی شهرستان های نظرآباد، ساوجبلاغ و فردیس دیده شده اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

یک پیشنهاد برای شما:

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های ضروری با * مشخص شده است. *