فصد خون شرق تهران
سئو
برزگران/a>
تبلیغات
طراحی سایت
خشکشویی
تصفیه آب
شبکه توزیع مردمی برای پخش کالاهای بهداشتی البرز استفاده شود

شبکه توزیع مردمی برای پخش کالاهای بهداشتی البرز استفاده شود

 آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی دوشنبه شب در  دیدار با فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز به مناسبت  ایام ولادت باسعادت سرور آزادگان جهان، پیشوای انسان‌ها حضرت سیدالشهداء اباعبدالله الحسین (ع) و روز پاسدار افزود: براین اساس می‌توان برای توزیع نظام‌مند اقلام بهداشتی در این استان از مساجد محلات طی برنامه‌ای زمان‌بندی‌شده استفاده کرد.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با بسیجیان در آذرماه سال گذشته ، بیان داشت: رهبر معظم انقلاب در این دیدار در توصیه‌ای به بسیجیان بر احیای کمیته‌های محلی تاکید کردند که تشکیل این کمیته‌های محله محور می‌تواند در مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بسیار موثر باشد.

دراین دیدار آیت الله حسینی همدانی ضمن قدردانی از بسیجیان سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز، در جریان آخرین اقدامات انجام‌شده برای  پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا قرار گرفت.

امام جمعه کرج در پایان از زحمات پاسداران ، بسیجیان و گروه‌های جهادی که  برای مقابله با ویروس منحوس کرونا در استان فعالیت می‌کنند، تقدیر به عمل آورد.

تاکنون تست کرونای یک هزار و ۵۵۸ نفر در استان البرز مثبت شده که ۱۴۹ نفر از این افراد فوت کرده اند ضمن آنکه ۲۹ مرگ مشکوک نیز در این استان ثبت شده است.

اکنون ۴۵۰ بیمار مشکوک و قطعی کرونا در بیمارستان های البرز بستری هستند.

استان البرز در مسیر مسافران ۱۴ استان کشور قرار دارد.

ویروس کرونا که به طور رسمی کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به ۱۹۹ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

یک پیشنهاد برای شما:

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های ضروری با * مشخص شده است. *