فصد خون شرق تهران
سئو
برزگران/a>
تبلیغات
طراحی سایت
خشکشویی
تصفیه آب
جذب اعتبار ملی برای جبران خسارت کرونا در البرز دنبال می شود

جذب اعتبار ملی برای جبران خسارت کرونا در البرز دنبال می شود

عزیزاله شهبازی روز شنبه در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا البرز افزود: کرونا یک بیماری ناشناخته است و به همین دلیل ما از دستورالعمل های کادر بهداشت و درمان تبعیت می کنیم چراکه آگاهی بیشتری در این خصوص دارند.

وی ادامه داد: رییس سازمان مدیریت برنامه ریزی استان البرز نیز به عنوان  مامور ویژه استان برای  جذب اعتبارات ملی از محل اعتبارات یک میلیارد یورویی مصوب، برای خسارت دیدگان از کرونا، تعیین می شود.

استاندار البرز اضافه کرد: در نشست قبلی مقرر شده بود که برای هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان اعتباری که برای ۱۴ رسته شغلی آسیب دیده از کرونا مصوب شده بود، مدیران مربوطه روند جذب را گزارش کنند.

وی گفت: اکنون باید ترس و هراس را کنار بگذاریم و با توجه به امکانات فراهم شده و با کمک تیم پزشکی و مشاوره ای دانشگاه علوم پزشکی البرز برای آگاهی بخشی به مردم اقدام کنیم.

شهبازی افزود: باید فاصله گذاری اجتماعی همچنان رعایت شود و مردم برای ثبات شرایط مهار کرونا همراهی لازم را همانند گذشته داشته باشند.

وی  با قدردانی از همراهی ها و تعامل ویژه و شجاعانه فرماندهان سپاه پاسداران و نیروی انتظامی استان البرز بیان داشت:بعنوان شاکله اصلی آرامش مردم، همواره حضور فعال و پرثمری داشتند.

استاندار البرز با قدردانی از نماینده مقام معظم رهبری در استان البرز، ائمه جمعه و جماعات استان و رییس دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری نمازجمعه البرز به دلیل همراهی با ستاد کرونا جهت پیشگیری از شیوع و بحران، گفت: همه دل در گرو زیارت اماکن متبرکه و حضور در نمازهای جماعت داریم و امید است که شرایط به زودی برای تحقق کامل این امور مهیا شود.

وی به آتش سوزی های حاصل از علف های هرز نیز اشاره کرد و گفت: برخی شایعات و موضوعاتی در این خصوص مطرح شده ولی در استان البرز تاکنون هیچ مورد مشکوکی مبنی بر تعمدی بودن حوادث وجود نداشته است.

استاندار البرز افزود: فضاهای مستعد آتش سوزی در استان البرز به وفور وجود دارد از این رو باید هر یک از فرمانداران در محدوده خود کنترل جدی نسبت به اراضی موجود در شهرستان های استان داشته باشد و تدابیر پیشگیرانه و مهار را اتخاذ کند. وی با اشاره به اینکه مرگ و میر هایی که در جریان شیوع کرونا اتفاق افتاد، بسیار غمیگنتر بود، اضافه کرد: باید در این خصوص فرمانداران برای دلجویی از خانواده ها اقدام کنند و دید و بازدیدهایی با رعایت پروتکل های بهداشتی صورت گیرد.

شهبازی گفت: امید است این اتحاد و انسجام در البرز تداوم یابد تا بتوانیم برای آبادانی و توسعه استان تلاش بیشتری داشته باشیم.

یک پیشنهاد برای شما:

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های ضروری با * مشخص شده است. *