فصد خون شرق تهران
سئو
برزگران/a>
تبلیغات
طراحی سایت
خشکشویی
تصفیه آب
متجاوزان به حیات وحش البرز شناسایی شدند

متجاوزان به حیات وحش البرز شناسایی شدند

فردین حکیمی یکشنبه شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموران یگان حفاظت محیط زیست استان شخصی را که با ورود به زیستگاه حیات وحش، اقدام به زنده گیری ۲ بهله جوجه عقاب بود، شناسایی کردند.

وی اظهار داشت: با توجه به ممنوعیت زنده گیری حیات وحش طبق آیین نامه اجرایی قانون شکار و صید، جوجه های عقاب توقیف و به دلیل عدم توانایی برای  ادامه حیات در زیستگاه های طبیعی، به مرکز تیمار و بازپروری حیات وحش منتقل شدند.

حکیمی با بیان اینکه این شخص به زودی دستگیر خواهد شد، گفت: متخلف پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و ملزم به پرداخت خسارت خواهد شد.

این صیاد بی رحم پس از جداکردن جوجه عقاب ها از مادرشان با افتخار در شبکه های مجازی این اقدام غیرانسانی را به نمایش گذاشته است.

دستگیری شکارچی روباه

مدیرکل حفاظت محیط زیست ادامه داد: در اقدامی دیگر، ماموران یگان حفاظت محیط زیست استان موفق به شناسایی و دستگیری شخصی شدند که اقدام به کشتار بی رحمانه روباه ها و انداختن لاشه آن ها بر روی فنس ها در محدوده کمالشهر کرج می کرد.

وی با بیان اینکه این شخص خاطی ۲ قلاده روباه را شکار و کشته بود، افزود:‌این شکارچی بی رحم دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده است.

یک پیشنهاد برای شما:

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های ضروری با * مشخص شده است. *