فصد خون شرق تهران
سئو
برزگران/a>
تبلیغات
طراحی سایت
خشکشویی
تصفیه آب
مبارزه با قاچاق کالا و ارز از الزامات اساسی تحقق “جهش تولید” است

مبارزه با قاچاق کالا و ارز از الزامات اساسی تحقق “جهش تولید” است

آیت‌الله سیدمحمد‌مهدی حسینی‌همدانی در دیدار  با یاسر نژاد‌فلاح دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز البرز اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی، رونق و جهش تولید بدون جلوگیری از قاچاق کالا و ارز بی‌معناست و محقق نمی‌شود.

وی افزود: قاچاق کالا و ارز مهم‌ترین ضربه را به اقتصاد کشور می‌زند و دشمن نیز با سرمایه‌گذاری روی آن درصدد افزایش آن است.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با تأکید بر‌اینکه یک بال جهش تولید مبارزه با قاچاق کالا است، عنوان کرد: اگر مبارزه با قاچاق کالا و ارز به‌خوبی صورت گیرد و عرضه محصولات قاچاق کاهش پیدا کند ما با افزایش تقاضا برای کالا مواجه خواهیم شد که این موضوع سبب جهش تولید کالای داخلی برای رفع نیاز کشور می‌شود.

امام‌جمعه کرج با اشاره به ظرفیت‌های استان چون منطقه ویژه اقتصادی پیام و شاهراه مواصلاتی ۱۳ استان، عنوان کرد: این ظرفیت‌ها زمینه قاچاق کالا را به‌شدت فراهم می‌کند که لازم است با همکاری دستگاه‌های نظامی و امنیتی با اهتمام جدی و صلابت قوی با آن مقابله و مبارزه کرد.

آیت‌الله حسینی‌همدانی بابیان اینکه هرگونه توزیع کالا خارج از شبکه قاچاق است، افزود: یکی از موارد توزیع کالای قاچاق به‌ ویژه در عرصه پوشاک و لباس دست‌فروشان خیابانی هستند که خوب است شهرداری‌ها مناطق مناسبی را با اجاره‌بهای کم در اختیار این فروشندگان قرار دهند تا ضمن حفظ ظاهر شهر بستری برای نظارت بر کالاهایی که به فروش می‌رسد فراهم شود.

وی با تأکید بر‌اینکه مبارزه با قاچاق کالا و ارز آثار و برکات فراوانی دارد، خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا و ارز سبب افزایش اعتماد مردم می‌شود.

یک پیشنهاد برای شما:

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های ضروری با * مشخص شده است. *