فصد خون شرق تهران
سئو
برزگران/a>
تبلیغات
طراحی سایت
خشکشویی
تصفیه آب
گلایه‌های پدر کریمی از بدعهدی مسئولان البرز

گلایه‌های پدر کریمی از بدعهدی مسئولان البرز

میزان نوشت: در حالی که مسئولان استان البرز وعده داده بودند در صورت قهرمانی علیرضا کریمی در مسابقات کشتی آزاد بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا، وی را در شهرداری فردیس محل زندگی‌اش استخدام کنند، اما با وجود گذشت حدود ۲ سال از پایان این رقابت‌ها هنوز این وعده عملی نشده است.
پدر علیرضا کریمی، قهرمان کشتی آزاد با گلایه از بدعهدی مسئولان البرز به میزان گفت: با وجود وعده مسئولان استان البرز مبنی بر استخدام پسرم در شهرداری در صورت قهرمانی در بازی‌های آسیایی هنوز این اتفاق رخ نداده است. البته وعده پاداش ۵۰ میلیون تومانی را هم داده بودند که از آن هم خبری نیست، اما مهم‌تر از آن استخدام علیرضا است.
وی ادامه داد: متاسفانه با وجود موافقت شورای شهر و شهرداری فردیس، استانداری البرز جوابی به ما نمی‌دهد و موضوع را بررسی نمی‌کند. البته مسئولان شهرستان فردیس حمایت‌های خوبی داشتند و از آنها تشکر می‌کنم، اما مسئولان استان البرز توجهی به وعده‌هایی که قبل از مسابقات داده‌اند، ندارند.
علیرضا کریمی که چند ماه پیش در خلال مسابقات کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان در بجنورد، از ناحیه زانو آسیب دیده بود، هفته گذشته تحت عمل جراحی قرار گرفت.

یک پیشنهاد برای شما:

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های ضروری با * مشخص شده است. *