فصد خون شرق تهران
سئو
برزگران/a>
تبلیغات
طراحی سایت
خشکشویی
تصفیه آب
یک هزار بسته حمایتی بین مردم کم برخودار البرز توزیع شد

یک هزار بسته حمایتی بین مردم کم برخودار البرز توزیع شد

استاندار البرز روز یکشنبه در مراسم پویش همدلی مومنانه در منطقه ملک آباد با حضور خیرین ، نیکوکاران و مسوولان استان البرز افزود : طی همکاری استانداری البرز، بنیاد مستضعفان کشور و کمیته امداد امام خمینی (ره) پویش همدلی مومنانه برای کمک به اقشار کمتر برخوردار جامعه بویژه آسیب دیدگان شیوع کرونا، راه اندازی شد.

عزیزاله شهبازی افزود: سال گذشته استان البرز توانست رتبه نخست نیکوکاری کشور را کسب کند.

وی ادامه داد:  طرح های بسیاری برای مدیریت بیماری کرونا در سراسر کشور اجرایی شد که فاصله گذاری اجتماعی از جمله آنها بود چراکه شیوع کرونا، حادثه ای بود که تمام جهان را درگیر کرد و در کشورمان نیز تبعاتی داشت و عده ای عزیزان خود را از دست دادند.

شهبازی گفت: کسبه، اصناف و تولیدکنندگان البرز در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی جلودار بودند و به شکل داوطلبانه نسبت به تعطیلی موقت واحد خود اقدام کردند که به طبع آسیب هایی نیز در برداشت و عده ای شغل خود را از دست دادند.

وی افزود: مقام معظم رهبری بر راه اندازی پویش های بخشش ایرانیان با بهره گیری از ظرفیت خیرین و نیکوکاران برای کمک به محرومان و اقشار آسیب دیده در شیوع کرونا در کشور تاکید دارند و این اقدام نیز در البرز اجرایی شد.

وی با اشاره به اینکه مردم ولی نعمتان ما هستند و باید در این شرایط سخت تدابیر لازم را برای کمک به آنها داشته باشیم، گفت: این مسیر همواره استمرار خواهد داشت و برای سایر نقاط نیز چنین تدبیری اندیشیده خواهد شد.

پویش ملی بخشش ایرانیان پیرو منویات مقام معظم رهبری، در البرز به همت استانداری البرز با همکاری بنیاد مستضعفان کشور و کمیته امداد امام خمینی (ره) در البرز راه اندازی شد.

یک پیشنهاد برای شما:

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های ضروری با * مشخص شده است. *