فصد خون شرق تهران
سئو
برزگران/a>
تبلیغات
طراحی سایت
خشکشویی
تصفیه آب
اجرای پویش اهدای خون در البرز

اجرای پویش اهدای خون در البرز

حجت الاسلام و المسلمین ناصر مظلوم، رئیس بسیج محلات سپاه امام حسن مجتبی (ع)  البرز با بیان این که یکی از طرح ها در راستای طرح مواسات، همدلی و کمک مومنانه، اجرای پویش اهدای خون به مدت یک هفته در کل کشور از جمله البرز است، گفت: این طرح بر اساس ابلاغ رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور از ۱۵ خرداد به مدت یک هفته اجرایی شده است.

رئیس بسیج محلات سپاه امام حسن مجتبی (ع)  البرز گفت: برای اجرای هر چه بهتر این طرح و استفاده از ظرفیت مردمی، تمام مساجد، پایگاه ها، حوزه‌ها و نواحی بسیج استان پای کار آمده اند. این طرح که در قالب یک پویش مردمی با هماهنگی سازمان انتقال خون کشور و استان برای برطرف کردن نیاز امروز کشور به خون که بسیار جدی است، سازماندهی شده است.

مظلوم افزود: برای هرچه بهتر اجرا شدن این پویش از تمام ظرفیت‌های استان کمال استفاده و بهره برداری می‌شود به طوری که با ایستگاه‌های سیار انتقال خون در استان هماهنگ‌های لازم شده است.

اوگفت: امروز از تمام کسانی که توانایی اهدای خون دارند می‌خواهیم تا به میدان آمده و نیاز امروز کشور به فرآورده‌های خونی که همان اهدای زندگی است را برطرف کنند.

رئیس بسیج محلات سپاه  البرز افزود: برای هر چه بهتر اجرا شدن این پویش با سازمان بسیج جامعه پزشکی استان البرز، بسیج مساجد و محلات و بسیج جامعه زنان هماهنگی شده تا کمک‌های لازم را داشته باشند.

مظلوم گفت: طرح کمک‌های مومنانه حسب دستور مقام معظم رهبری که گفتند به دلیل ویروس منحوس کرونا معضلات مختلفی را در کشور شاهد هستیم، اجرا شده است به طوری که بسیج در عرصه رزمایش مواسات و همدلی در سه مرحله اقدامات خوبی برای اقشار آسیب دیده انجام داده است.

اوبا بیان این که امروز یکی از نیاز‌های کشور بحث اهدای خون است، افزود: بسیج ثابت کرده در هر میدانی وارد شود با موفقیت آن مشکل را برطرف می‌کند و امیدواریم با اهدای خون که اهدای زندگی است این کمبود را در کشور برطرف کنیم.

منبع خبرگزاری: ایرنا

یک پیشنهاد برای شما:

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های ضروری با * مشخص شده است. *