فصد خون شرق تهران
سئو
برزگران/a>
تبلیغات
طراحی سایت
خشکشویی
تصفیه آب
مدیر برتر جهادی آموزش و پرورش استان البرز معرفی شد

مدیر برتر جهادی آموزش و پرورش استان البرز معرفی شد

مسوول سازمان بسیج فرهنگیان استان البرزعصر یکشنبه دراین آیین گفت: طرح سپاس معلم به مناسبت هفته نکوداشت معلم و به یاد شهید سردارحاج قاسم سلیمانی و با هدف قدردانی از همت والای معلمان درفرآیند آموزش و تربیت دانش آموزان در این استان درحال اجرا است.

مجتبی آمرکاشی با اشاره به اینکه معلمان نقش مهمی درحفظ و اعتلای فرهنگ جامعه دارند، افزود: تمام کسانی که درسنین جوانی تربیت یافتند وجان خود را در دفاع از خاک کشور از دست می دهند، این ها تربیت یافته همین مدارس هستند.

وی خاطرنشان کرد: معلمان درانتقال فرهنگ ایثار، فداکاری، شهادت، آموزش و تربیت دانش آموزان نقش ارزنده ای دارند، یادآورشد: امام خمینی (ره) نیز نقش معلمی را نقش انبیا معرفی کردند.

وی بیان داشت: معلمان خالصانه و صادقانه و بدون هیچ چشمداشتی در راه عزت و اقتدار کشور گام بر می دارند و شایسته تجلیل و قدردانی هستند.

آمرکاشی تصریح کرد: معلمان درجامعه ما نقش مهمی درتربیت دانش آموزان دارند و باید همواره با جدیت در انجام این رسالت خطیر نقش آفرین باشند.

وی یادآورشد: دراین طرح یادآوری می کنیم که احترام به جایگاه معلم و فرهنگی در رشد و تعالی و پیشرفت جامعه تاثیر گذار است و باید در راستای رفع مشکلات معیشتی و رفاهی این قشر تلاش شود.

وی اضافه کرد: دراین طرح یاد و خاطره شهدای فرهنگی و دانش آموز دراستان البرزگرامی داشته می شود.

مسوول سازمان بسیج فرهنگیان استان البرزادامه داد: درپی شیوع بیماری کرونا، اولین کارگاه تولید ماسک ازسوی آموزش و پرورش ناحیه ۴ کرج با مشارکت معلمان و دانش آموزان بسیجی دراستان راه اندازی شد.

وی اظهارداشت: فرهنگیان جهادی این ناحیه با راه اندازی کارگاه های تولید ماسک یاریگر متولیان امر سلامت در مبارزه و ریشه کنی با ویضافه کرد:روس کرونا شدند.

مدیرآموزش و پرورش ناحیه ۴ کرج نیز دراین نشست گفت: درکارگاه این ناحیه طی دو ماه گذشته روزانه ۲ هزار ماسک تولید شده است.

مراد مالمیرافزود: با هماهنگی های صورت گرفته این ماسک ها پس ازتولید، استریل شده و با نظارت ستاد مبارزه با کروناویروس برای استفاده همکاران فرهنگی، دانش آموزان و دانشگاه علوم پزشکی توزیع می شود.

وی درادامه به آیین نکوداشت مقام معلم به صورت فضای مجازی دراین ناحیه اشاره و خاطرنشان کرد: دردبیرخانه ستاد معلم  ۲۳۵ پرونده مورد بررسی قرارگرفت که ۵ نفر به عنوان معلمین شاخص استانی و ۶۱ نفر به عنوان معلمین شاخص منطقه ای معرفی شدند.

وی تصریح کرد: امسال با توجه به شاخص های اختصاصی دربخش تالیف کتاب  نیز ۱۷ اثر به دبیرخانه  ستاد مقام معلم برای شرکت درجشنواره کتاب ارسال شد.

دراین نشست ازمدیرآموزش و پرورش ناحیه ۴ کرج به عنوان مدیربرترجهادی درحوزه آموزش و پرورش استان البرز با اهدا گل و لوح تقدیرشد.

استان البرز ۵۰۰ هزار دانش آموز دارد که یک سوم آن درآموزش و پرورش ناحیه ۴ کرج تحصیل می کند.

آموزش و پرورش استان البرز ۸ ناحیه و منطقه آموزشی با ۲۶ هزار فرهنگی شاغل دارد.

۱۲ تا ۱۹ اردیبهشت ما به نام هفته نکوداشت معلم نامگذاری شده است.

یک پیشنهاد برای شما:

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های ضروری با * مشخص شده است. *